gerb 90

Електронни услуги

logo eservices

Община Любимец и община Свиленград, спечелиха финансиране по съвместен проект „Укрепване на административния капацитет и по-ефикасно управление в общинските администрации на Любимец и Свиленград”. Проектът е от Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК) - приоритетна ос „Добро управление”. Общата стойност на проекта е 199 770 лева и е безвъзмездна финансова помощ, със 100% финансиране от програмата. Той ще се изпълнява 18 месеца, а водеща организация е Община Свиленград.

Целта е да се подобрят организационните и работните процеси, да се оптимизира структурата на администрацията и да се повиши ефективността от нейната работа. Чрез функционален анализ, съгласно Единната методология за функционален анализ, ще бъдат идентифицирани проблемни области и ще се приложат механизми, които да доведат до подобрена координация, до по-ефикасно управление на общинските структури и оптимално използване на ресурсите. Ще бъдат определени мерки за оптимизация на процеси и процедури и за подобряване на разработките и изпълнението на общинските програми за развитие.

Очакваният резултат, след изпълнението на проекта, е подобрена организация на общинските администрации, по-добри работни процеси и координация, подобрена ефективност, ефикасност и икономичност на работа.

За да бъдат изпълнени дейностите по проекта ще се сформират 8 работни групи - по 4 във всяка община и ще се проведат работни срещи за обсъждане на индивидуални работни планове, длъжностни характеристики и роли в организационната структура, ще се разработят ръководства, наръчници и системи, с които да се подобрят работните процесите и координацията в административните структури.