gerb 90

Електронни услуги

logo eservices

На свое редовно заседание на Общински съвет Любимец прие нова структура, по която ще работи администрацията от 2012 г. Като цяло общата численост на персонала в администрацията се запазва – общо 66 щатни бройки. Има съкращаване на определени длъжности, за сметка на които влизат нови.

През новата година администрацията ще разполага само с един заместник, който ще обединява функциите на досегашните два заместник кмета. Предвидени са съкращения в отделните звена към администрацията. Общински горски фонд се намаля с 50 % или от 8 човека досега работещ там, остават 4, а Домашният социален патронаж ще работи със 6 човека по-малко. Съкращението там идва от закриването на филиалите по селата Оряхово, Белица и Малко градище.  Закрива се целия извънсписъчен състав към администрацията – това са 12 служители назначени по ПМС 66. Мотивът е, че възнагражденията на тези хора се осигуряват изцяло то собствените приходи на общината. Имайки предвид финансовото състояние, в което е изпаднала общината, това е още един разход на средства.

Две села от общината Дъбовец и Васково няма да имат свои кметски наместници, а ще бъдат обслужвани съответно от наместниците на селата В. поле и Оряхово. Тези кметове ще си създадат график за посещение в населените места. Съкращава се длъжността „Секретар” в селата Белица и Г. Добрево, а на половин щат ще бъдат тези от В. поле и Оряхово. В останалите села М. градище и Лозен бройката се запазва.

Като нов сектор се създава досегашният отдел „Европейски програми и проекти”. Той ще бъде в структурата на общината и ще е на директно подчинение на кмета. В него ще работят 4 човека, а не както досега 6.

В Администрацията ще има две обособени дирекции „Обща” и „Специализирана”, които ще бъдат оглавявани от двама директора. Дирекция „Обща администрация” се оглавява от Илия Илиев, а в Дирекция „Специализирана администрация” предстои назначаване на нов директор. В следствие на новите разпоредби ще бъде увеличен броят на държавните служители в администрацията. За всяка длъжност – гл. инспектор, гл. експерт ще бъде обявен конкурс и на база най-добри качества, професионална квалификация и опит ще бъде направен изборът на новите служители.

С тези съкращения на служителите от администрацията общата численост се намаля почти 18 %. С този процент се изпълнява и разпореждането на МФ за намаляването на служителите от администрациите с 15 %.