gerb 90

Електронни услуги

logo eservices

Община Любимец и Сдружение „България в Европа”- град Любимец изпълняват съвместен проект BG0027 „Създаване и въвеждане на географска информационна система за община Любимец”, финансиран от Финансовия Механизъм на Европейското Икономическо Пространство. Това е един от най – мащабните проекти на община Любимец за 2009 година и е на стойност 415 660 евро.

След въвеждането на информационната система, в общината ще се работи с кадастрални и регулационни планове на населените места в цифров вид. Всички изменения (на сгради, на граници, на ПУП) – ще бъдат нанесени в цифровия модел, а необходимите справки, скици и т.н. ще се издават от компютър. Ще се извърши и обновяване на кадастралния план.
Земеделските имоти, които са с променено предназначение
и земеделските имоти на общината ще бъдат на управление в системата. В нея е предвидено да се изработи и подземен кадастър за град Любимец.
Проектът стартира през м.юни 2009 и трябва да приключи до м.април 2011 година. Неговата цел е да се засили и развие капацитета на местната власт и общинската администрация в сферата на предоставяне на административни и публични услуги.
В изпълнение на изискванията по проекта „Създаване и въвеждане на географска информационна система за община Любимец”, със заповед на Кмета на общината бе открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Предоставяне на услуги във връзка със създаване и въвеждане на географска информационна система за община Любимец”. Тази поръчка включва следните дейности: Доставка на ГИС софтуер; Създаване на бизнес модел на системата; Събиране и структуриране на наличните данни; Внедряване на наличните данни в системата; Внедряване на структурираните данни от геодезически измервания и Софтуерна поддръжка на системата. Интерес към поръчката проявиха 9 фирми.
Предложенията се разгледаха от 5 членна оценителна комисия.  Въз основа на индивидуалните оценки на всеки от членовете на комисията, съгласно утвърдената в документацията за участие и методиката за определяне на комплексната оценка на фирмите, фирма „МАПЕКС”АД е определена за изпълнител на тази обществена поръчка.
Комисията разгледа и предложения, свързани с изпълнението на три малки обществени поръчки „Доставка на оборудване”; „Провеждане на публични мероприятия” и „Печат на промоционални материали и изработка на уеб сайт”.След като разгледа, оцени и класира офертите, комисията предложи изпълнението на поръчка с обект – „Доставка на оборудване” да се възложи на фирма „Перси”ООД. Тази фирма е предложила най – ниската цена за изпълнението на поръчката.
Поръчката с предмет – „Провеждане на публични мероприятия” се възложи на „ГИС ПЕРФЕКТ”ООД, отново по същия критерий.
И последната поръчка с предмет – „Печат на промоционални материали и изработване на уеб сайт” се възложи на класираната на първо място оферта на „Техно Вижън” ЕООД. Съгласно изискванията, всички тръжни документи бяха представени в Изпълнителната агенция на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство за одобрение. След направения контрол от тяхна страна, проведените процедури бяха одобрени.
В момента тече процедурата по сключване на договорите с фирмите.