ОДОБРЯВАНЕ НА ПОДРОБЕН УСТРОЙСТВЕН ПЛАН В ОБХВАТ НАД ЕДИН КВАРТАЛ ИЛИ ЗА ЛИНЕЙНИ ОБЕКТИ
(Комплексна административна услуга)
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Чл.128 и чл.129от Закона за устройство на територията(ЗУТ);
- Чл.54 от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Устно в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
- Документ за собственост;
- Предварителен договор за прехвърляне на собственост или съгласие на всички заинтересовани;
- Проект – 3 екземпляра;
- Обнародване в Държавен вестник по чл.128 от ЗУТ (по служебен път);
- Обнародване в Държавен вестник по чл.129 от ЗУТ (по служебен път).
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
- 400,00 лв. – за услугата;
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ОДОБРЕНИЯ ПУП В СРОК:
- СЛЕД ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ПРОЦЕДУРИТЕ ПО ЗУТ
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- По банкова сметка:
IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00
BIC: UBBS BGSF
ОББ АД гр. Любимец
Кодът за вида плащане е: 448001
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ОДОБРЕНИЯ ПУП, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.