gerb 90

Електронни услуги

logo eservices

logo s lice kum horataОДОБРЯВАНЕ НА ПОДРОБЕН УСТРОЙСТВЕН ПЛАН В ОБХВАТ НАД ЕДИН КВАРТАЛ ИЛИ ЗА ЛИНЕЙНИ ОБЕКТИ 

(Комплексна административна услуга)

 

НОРМАТИВНА УРЕДБА:

  • Чл.128 и чл.129от Закона за устройство на територията(ЗУТ);
  • Чл.54 от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец.

 

ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

  • Лично или чрез упълномощено лице в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
  • Устно в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
  • Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.

 

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:

  • Документ за собственост;
  • Предварителен договор за прехвърляне на собственост или съгласие на всички заинтересовани;
  • Проект – 3 броя папки;
  • Обнародване в Държавен вестник по чл.128 от ЗУТ (по служебен път);
  • Обнародване в Държавен вестник по чл.129 от ЗУТ (по служебен път).

 

ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:

  • 300,00 лв. – за услугата;
  • 100,00 лв. – за обнародване в Държавен вестник по чл.128 от ЗУТ;
  • 100,00 лв. – за обнародване в Държавен вестник по чл.129 от ЗУТ.

 

НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ОДОБРЕНИЯ ПУП В СРОК:

  • СЛЕД ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ПРОЦЕДУРИТЕ ПО ЗУТ

 

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:

  • На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
  • По банкова сметка:

  IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00

  BIC: UBBS BGSF

  ОББ АД  гр. Любимец 

Кодът за вида плащане е: 448001

 

ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

  • Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
  • Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:

  • Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
  • Като вътрешна куриерска пратка.
  • Като международна препоръчана пощенска пратка.

 

АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ОДОБРЕНИЯ ПУП, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.