gerb 90

Електронни услуги

logo eservices

logo s lice kum horataРЕГИСТРИРАНЕ И ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ ЗА ВИДОВЕТЕ СТРОЕЖИ ОТ IV И V КАТЕГОРИЯ

 

НОРМАТИВНА УРЕДБА:

  • Чл.177, ал.3  от Закона на устройство на територията;
  • Чл.54 от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец.

 

ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

  • Лично или чрез упълномощено лице в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
  • Устно в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
  • Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.

 

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:

  • Документ за собственост;
  • Разрешение за строеж/ акт за узаконяване /;
  • Окончателен доклад на лицето, упражняващо строителен надзор - за строежи IV категория;
  • Протокол за определяне на стр. линия и ниво на строеж /при ново строителство/;
  • Заверена заповедна книга;
  • Акт обр.14; Акт обр. 15; Акт обр. 7; Акт обр. 12;
  • Констативен акт за установяване съответствието на строежа с издадените строителни книжа и за това, че подробният устройствен план е приложен по отношение на застрояването;
  • Документи удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти (декларация за съответствие);
  • Удостоверение по чл. 54а, ал.3 от ЗКИР от Агенцията по кадастъра за изпълнение на изискванията по чл.175, ал.5 от ЗУТ;
  • Договор с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
  • Отчет по чл. 11 от Закона за управление на отпадъците;
  • Технически и енергиен паспорт на строежа;
  • Други документи, изискващи се по закон, съобразно спецификата на строежа.

 

ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:

  • ТАКСАТА СЕ ОПРЕДЕЛЯ В ЗАВИСИМОСТ ОТ РАЗМЕРИТЕ НА ОБЕКТА

 

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:

  • На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
  • По банкова сметка:

  IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00

  BIC: UBBS BGSF

  ОББ АД  гр. Любимец 

Кодът за вида плащане е: 448001

 

НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:

  • 7 работни дни.

 

ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

  • Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
  • Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:

  • Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
  • Като вътрешна куриерска пратка.
  • Като международна препоръчана пощенска пратка.

 

АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.