gerb 90

Електронни услуги

logo eservices

logo s lice kum horataРАЗРЕШАВАНЕ ИЗРАБОТВАНЕТО НА КОМПЛЕКСЕН ПРОЕКТ ЗА ИНВЕСТИЦИОННА ИНИЦИАТИВА 

 

НОРМАТИВНА УРЕДБА:

  • Чл.150 от Закона за устройство на територията;
  • Чл. 54 от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец;

 

ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

  • Лично или чрез упълномощено лице в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
  • Устно в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
  • Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.

 

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:  Заявление по образец и:

  • Мотивирано искане съгласно чл. 150, ал. 1 от ЗУТ;
  • Документи за собственост;
  • Задание за ПУП, съгласувано с Министерство на културата и Министерство на околната среда и водите съгласно чл. 125 от ЗУТ, за случаите по чл. 124б от ЗУТ;
  • Скица с предложение за изменение на ПУП за случаите по чл. 135 от ЗУТ;
  • Предварителен договор за прехвърляне на собственост с нотариално заверени подписи/когато изменението е по чл. 17, ал. 2, т. 2 и т. 3 от ЗУТ или чл. 15, ал. 3 от ЗУТ;
  • Изрично писмено нотариално заверено съгласие на всички собственици и носители на ограничени вещни права в съседни поземлени имоти;
  • Опорен план по реда на чл. 116, ал. 3 от ЗУТ;
  • Квитанция за платена такса

 

ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:

  • 50,00 лв.

 

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:

  • На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
  • По банкова сметка:

  IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00

  BIC: UBBS BGSF

  ОББ АД  гр.Любимец 

Кодът за вида плащане е: 448001

 

НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ РАЗРЕШЕНИЕТО В СРОК:

  • 7 работни дни.
  • 30 работни дни – при разглеждане от Експертен съвет.

 

ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

  • Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
  • Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:

  • Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
  • Като вътрешна куриерска пратка.
  • Като международна препоръчана пощенска пратка.

 

АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.