ИЗДАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ ЗА СТРОЕЖ, ОСНОВЕН РЕМОНТ И ПРЕУСТРОЙСТВО НА СЪЩЕСТВУВАЩИ СГРАДИ
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
- Чл. 148 от Закона за устройство на територията;
- Чл. 107, т. 8 от Закона за местните данъци и такси (ЗМДТ);
- Чл. 35, т.8 от Наредба №7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Устно в отдел „Управление на територията“, ет.1, ст.9;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:Заявление по образец и:
- Документ за собственост/или друг документ,удостоверяващ качеството възложител;
- Виза за проектиране;
- Три копия от всички части на инвестиционния проект;
- Решение по оценка на въздействието върху околната среда изддено по реда на ЗООС;
- Оценка за съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите,изготвена от съответното лице по чл.142,ал.6 ЗУТ;/не се изисква за за строежите шеста категория/
- Положително становище на органите за пожарна и аварийна безопасност;/ако строежа е първа и втора категория/
- Предварителни договори с експлоатационните дружества за пресъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
- Специални разрешителни;
- Служебна бележка от специалист по незаконно строителство при Община Любимец съгласно чл. 148 ал.7 от ЗУТ;
- Разрешение за ползване на строеж/ Протокол обр.16 при преустойство на сграда или част от нея /копие/
- Удостоверение от еколога на Община Любимец съгласно чл.148 ал.12 от ЗУТ;
- Декларации за съгласие от непосредствените съседи- нотариално заверени /при необходимост/
- Договор с нотариална заверка на подписите за учредяване на право на преминаване през чужд имот по реда на чл.192 от ЗУТ (при необходимост);
- Договор с нотариална заверка на подписите за учредяване на право на прокарване на отклонения от общи мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура през чужди имоти по реда на чл.193 от ЗУТ (при необходимост).
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ ТАКСА В РАЗМЕР НА:
- 50,00 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
- На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
- По банкова сметка:
IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00
BIC: UBBS BGSF
ОББ АД гр. Любимец
Кодът за вида плащане е: 448001
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ РАЗРЕШЕНИЕТО В СРОК:
- 14 дни (по реда на чл.144, ал.3, т.1 от ЗУТ);
- 1 месец (по реда на чл.144, ал.3, т.2 от ЗУТ).
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- Като вътрешна куриерска пратка.
- Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ РАЗРЕШЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.