gerb 90

Електронни услуги

logo eservices

logo s lice kum horataИЗДАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ ЗА ТАКСИМЕТРОВ ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ

(Комплексна административна услуга)

 

НОРМАТИВНА УРЕДБА:

  • Чл.24 от Наредба № 34/06.12.1999 г. за таксиметров превоз на пътници на Министъра на транспорта;
  • Чл.54от Наредба№7 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Любимец.

 

ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

  • Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите;
  • Устно в Центъра за информация и услуги на гражданите;
  • Чрез лицензиран пощенски оператор, придружени с документ за платена такса.

 

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:

  • Удостоверение за регистрация;
  • Списък на автомобилите, с които кандидатствам – на хартиен носител;
  • Заверени копия на контролния талон към знака за периодичен преглед за проверка на техническата изправност на леките таксиметрови автомобили и на картата за допълнителен преглед на лек таксиметров автомобил;
  • Копия от удостоверенията “водач на лек таксиметров автомобил”.
  • Удостоверение, че данъчно задълженото лице няма задължения за данъци и осигурителни вноски, освен отсрочени или разсрочени по реда на Данъчния процесуален кодекс или са разсрочени по реда на Кодекса за социално осигуряване;
  • Удостоверение за липса на задължениякъм Община Любимец /по служебен път/;
  • Документ за платена такса за таксиметров превоз.

 

ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:

  • 40,00 лв. за разрешително на всеки автомобил;
  • 15,00 лв. за стикер на всеки автомобил;
  • 2,00 лв. за Удостоверение за липса на задължения към Община Любимец.

 

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:

  • На гише „Каса“ в Центъра за информация и услуги на гражданите;
  • По банкова сметка:

  IBAN: BG21 UBBS 8002 8413 8730 00

  BIC: UBBS BGSF

  ОББ АД  гр.Любимец 

Кодът за вида плащане е: 448007

 

НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ РАЗРЕШЕНИЕТО В СРОК:

  • 7 работни дни.

 

ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

  • Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за информация и услуги на гражданите.
  • Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:

  • Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
  • Като вътрешна куриерска пратка.
  • Като международна препоръчана пощенска пратка.

 

АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ БЪДЕ НАПРАВЕНО РАЗРЕШЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.