инж. Тодор Георгиев Милев
Заместник - кмет
"Управление на територията, общинска собственост, екология и управление на отпадъците, ОГФ, спорт, младежки дейности, туризъм и др. "
ул. "Републиканска" №2
стая № 11, тел. 03751/ 71 98; 89 11
е-mail: t.milev@lyubimets.bg
Устройствен правилник на Общинска администрация Любимец
Чл.13. (1). Заместник-кметовете подпомагат кмета на общината, съобразно този правилник и възложените им функции.
(2) Зам.кметовете, в зависимост от конкретните им задължения, детайлно разписани в длъжностната им характеристика по съответни направления:
-
Ръководи, организира, координира и контролира работата на ресорните му звена в Дирекциите на Обща и Специализирана администрация;
-
Насочва и оказва помощ на съответните ръководни и експертни длъжности в ОбА;
-
Анализира проблемите и разработва предложения в дейностите, за които отговаря, и внася предложения пред Кмета на общината;
-
Организира изпълнението на краткосрочни и дългосрочни програми за развитието на общината;
-
Организира дейността по управлението, придобиването и разпореждането с общинска собственост и контролира нейното стопанисване;
-
Организира разработването на инвестиционната политика на общината;
-
Ръководи и контролира разработването на програми за водоснабдяване и канализация, благоустрояване и развитие на комуналните дейности на общината;
-
Организира изготвянето, приемането и реализирането на плана за капитално строителство, на обекти с общинско значение;
-
Подпомага и контролира специализираните звена по благоустрояване и хигиенизиране на общината и контролира екологичната политика в общината;
-
Участва в заседанията на Общинския експертен съвет по устройство на територията;
-
Внася за обсъждане в общинския съвет въпроси, свързани с поверените му ресорни дейности;
-
Ръководи работата на следните комисии:
- Общинска комисия по епизоотична обстановка;
- Общинска комисия по безопасност на движението;
- Комисия по чл.94 от Закона за изпълнение на наказанията;
- Ръководи и други комисии по компетентност.
-
Организира и координира разработката на програми по образователната, здравната и социалната политика на общината; Организира и прави предложения за развитие на мрежата от училища, детски заведения и други звена в сферата на образованието.
-
Насочва и координира доболничното и болнично обслужване на населението в общината, здравната профилактика и медико - социалните грижи;
-
Координира и контролира общинската социална политика. Ръководи общинския съвет за обществен контрол на системата за социално подпомагане;
-
Организира и направлява дейностите, свързани с младежта и спорта;
-
Организира поддържането на базата данни за проектите, реализирани от общината, с финансовата подкрепа на програмите от структурните фондове на ЕС и други национални и международни донорски програми;
-
Установява нови контакти с общини от страни-членки на ЕС и международни организации, за съвместно участие в проекти и програми с външно финансиране;
-
Организира, координира ръководи дейностите на общината, свързани с процеса на подготовка, кандидатстване по проекти, финансирани от фондове на ЕС и други международни и национални донорски програми;
-
Подпомага подготовката и участва в провеждането на преговорите с международните донори за финансиране реализацията на общински проекти;
-
Изпълнява задълженията си, съгласно утвърдените от Кмета на общината вътрешни правила и процедури за изпълнение на работата.
-
Изпълнява и други законосъобразни нареждания Кмета на общината.