gerb 90

Електронни услуги

logo eservices

От 16 януари 2012 г. влезе в сила новата структура в Общинска администрация Любимец. В следствие на съкратените длъжности хората, които напуснаха администрацията са общо 18 човека – 14 от списъчния състав и 4 от Звеното за Управление „Общински горски фонд”. Така общият брой на служителите, излезли от администрацията става 27. С тези съкращения числеността на персонала, се намаля с общо 18 %.

С тази структура се направи съкращение на длъжности там, където няма голяма натовареност на служебните задължения или където може да се съвместяват длъжности.  Изцяло са съкратени служителите от извън списъчния състав към администрацията по т.нар. ПМС №66 и гражданските договори, които са били изцяло на издръжка на общинския бюджет; двама гл. специалисти; младши, старши и главен експерт; главен инспектор; мл. инспектори и технически сътрудник.

Като цяло списъчния състав на администрацията се запази - общо 66 щатни бройки. Засега остават 12 незаети щата, за които на този етап няма да се търсят хора.

В новата структура е залегнало длъжностите на служебно правоотношение или т.нар. държавни служители, да станат 21. Досега с такъв статут са били 7 човека. За всички тези длъжности ще провеждат конкурси. Информация за конкурсите може да се получи на интернет-страницата на общината, местна и регионална преса, както и във фоайето на административната сграда. До момента са минали три конкурса: за избор на Директор на Дирекция „Специализирана администрация”, Мл. експерт в Сектор „Местни данъци и такси” – 4 бр. и Мл. спец. „Образование, култура, спорт и хуманитарни дейности”.

Администрацията ще продължи да бъде разделена в две дирекции - Обща и Специализирана, но по нов начин са прегрупирани отделите там.

В Обща администрация се създават два нови отдела „Административно и информационно обслужване, гражданска регистрация и местни данъци и такси” със Сектор „Местни данъци и такси” и Отдел „Счетоводство, финанси и бюджет”. Към Специализираната администрация също има създадени два отдела: „Устройство на територията и контрол” и „Общинска собственост, стопански и хуманитарни дейности”. Съвсем самостоятелно ще съществува Сектор „Европейски програми и проекти”, в който ще работят 4 човека. Той ще бъде на директно подчинение на кмета на общината.

Съкращаването на определени длъжности няма да се отрази върху цялостното обслужване на гражданите и работата на администрацията. Идеята е екипът, който ще остане да работи, да бъде ефективен и да има желание за работа.